ליצמן החליף מנכ"ל במשרד הבריאות: "האמין ברפורמת השיניים"

    יוסי אשר No Comments on ליצמן החליף מנכ"ל במשרד הבריאות: "האמין ברפורמת השיניים"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום נערך טקס חילופי מנכ"לים במשרד הבריאות בין מנכ"ל משרד הבריאות הנכנס – מר משה בר סימן טוב למנכ"ל משרד הבריאות היוצא – פרופ' ארנון אפק.

    סגן השר ליצמן אמר בטקס כי "אני רואה ערך גדול לפעול ולעסוק בתחום הבריאות, בו אני יכול לעזור לאנשים וזה קרוב לליבי, במקביל לקידום מערכת הבריאות בישראל.

    למנכל הנכנס משה בר סימן טוב יש זכויות רבות. אזכיר אחת מהן. כשרציתי להעביר את רפורמת השיניים, משה היה היחיד שתמך ברפורמת השיניים לילדים, הוא אמר לי "תלך על זה, אתה תעשה היסטוריה" אני לא אשכח את זה, זה נדיר בימינו להבטיח וגם לקיים. הוא יודע לעבוד קשה ובעיקר הוא בן אדם. הוא מקצועי ועם כשרון נדיר.

    צריך לעשות סדר במשרד הבריאות, בבתי חולים, בקופות חולים, להכין תכניות עבודה. הוא עושה מהפכות כבר בשבועות הספורים שהוא נמצא במשרד. אני רוצה להודות למשה בר סימן טוב המנכ"ל הנכנס שבא לעבוד אתי ולהודות למנכ"ל היוצא פרופ ארנון אפק על השנה וחצי האחרונות, על עבודה קשה ומצוינת בתקופה מאוד לא קלה ולאחל לו הצלחה בהמשך העבודה, ביחד נעשה ונצליח".

    פרופ' ארנון אפק המנכ"ל היוצא אמר כי "זכיתי לעבוד תחת 3 שרים: גרמן, הנגבי, ליצמן. ליצמן הדגים לנו כיצד ניתן לסייע לכל אדם. העברנו שתי רפורמות – הרפורמה בבריאות הנפש – הצלחנו. מאחדת בין גוף ונפש ועבדנו עליה יחד. הרפורמה בשקיפות – לראשונה פרסמנו מדדי איכות , התחלנו לאסוף נתונים על הזיהומים העמידים, קידמנו את המענה לשבץ מוחי,עבדנו על תכנית לאומית למגיפת הסכרת. היה לי חשוב לייצר תרבות של הידברות בין גופי הבריאות, משרדי הממשלה. קידמנו את מקצועות הבריאות, ויש עוד עבודה רבה, חייבים לשפר מענה לעולים מצרפת , זוהי בירוקרטיה מתגוננת".

    MB 290715 103

    MB 290715 016

    MB 290715 054

    MB 290715 060

    MB 290715 014

    MB 290715 063



    0 תגובות